Home » Promo » Nutrivita aduce bauturile carbogazoase Ultra Pop, inspirate de universul anime: Naruto, One Piece și Dragon Ball

Nutrivita aduce bauturile carbogazoase Ultra Pop, inspirate de universul anime: Naruto, One Piece și Dragon Ball

Autor: Echipa eCuisine
0 comentariu 14 vizualizari 3 minute timp estimat

Cultura pop japoneză își face simțită prezența și în categoria băuturilor răcoritoare prin lansarea oficială a gamei Ultra Pop în România. 

Trei băuturi carbogazoase, în ediții speciale dedicate unora dintre cele mai populare serii anime – Naruto, One Piece și Dragon Ball – sunt disponibile acum pe piață, propunând o fuziune între designul iconic al eroilor preferați și arome neconvenționale, adresate în special publicului cu spirit tânăr si nonconformist. Lansarea noii game vine în contextul unei creșteri accelerate a interesului pentru cultura japoneză, în special în rândul generației Z și al fanilor anime. Cu ambalaje viu colorate și personaje recognoscibile, Ultra Pop transformă o băutură răcoritoare într-un symbol cultural și emoțional.

Cele trei sortimente disponibile sunt:

Ultra Pop Naruto Portocale (330 ml) – o băutură cu aromă de portocală, efervescentă și revigorantă, decorată cu imaginea lui Naruto Uzumaki, simbolul perseverenței și energiei.

Ultra Pop One Piece Luffy Lamaie si Capsuni (330 ml) – combinația surprinzătoare dintre lămâie și căpșuni, cu protagonistul Luffy în prim-plan, vine cu un gust fresh și o estetică inconfundabilă.

Ultra Pop Dragon Ball Edition – Căpșuni & Banană (330 ml) – o băutură cu aroma exotică și ambalaj tematic Dragon Ball, dedicată fanilor universului construit în jurul lui Goku.

Mai mult decât o băutură răcoritoare: un fenomen pop-cultural!

Ultra Pop adresează o tendință globală de personalizare a produselor de larg consum prin integrarea elementelor culturale și vizuale cu impact emoțional. Asocierea cu francize puternice din zona anime nu este întâmplătoare: vorbim despre seriale cu comunități active, fani loiali și o influență semnificativă în formarea preferințelor noii generații. „Ultra Pop” este un brand care vorbește direct pe limba consumatorilor tineri. Nu este doar o băutură carbogazoasă, ci un gest de apartenență la o cultură globală – una încare narativul, identitatea vizuală și simbolurile contează la fel de mult ca gustul.

Ultra Pop – Energizează-ți universul!
Un strop de aventură în fiecare doză.

Lasa-ne un comentariu

* Prin utilizarea acestui formular sunteți de acord cu stocarea și utilizarea datelor dumneavoastră de către acest site web.

Articole similare

Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența. Vom presupune că sunteți de acord cu acest lucru, dar puteți renunța dacă doriți. Accepta Mai multe

Politica de cookies

Noile editii ale revistelor sunt aici!

Descopera cele mai recente articole si grabeste-te sa fi printre primii cititori. Nu rata noutatile si informatiile exclusiviste.

atile si informațiile exclusiviste.

Revista poate fi achizitionata de la distribuitorii de presa sau online de pe siteul www.publisol.ro